U

SŁOWNIK REKLAMOWY "U"

Ars Nominem, słownik reklamy, słownik reklamowy, reklama
ULOTKA REKLAMOWA, jest drukiem o charakterze politycznym lub reklamowym o małej objętości, zazwyczaj złożonym z jednej zagiętej kartki. Ulotka przekazuje niezbędne informacje o działalności instytucji, firmy albo organizacji politycznej bądź też promuje jakąś usługę. Ulotki zawierają najczęściej informacje typu programów teatralnych czy kinowych, urywki katalogowe bądź prospekty handlowe opisujące pojedynczy produkt lub ofertę firmy. Nazwa ulotki, wzięła się najprawdopodobniej od sposobu jej rozchodzenia - "ulotności", gdyż najczęstszym sposobem ich rozprzestrzeniania jest ich kładzenie w miejscach publicznych, np. poczekalniach, w sklepach na klatkach schodowych, czy też rozdawane ręcznie na ulicach. Stanowią tańszą alternatywę dla plakatu i broszury. Standardowe wymiary ulotek to format A6 i A5, zazwyczaj drukowany dwustronnie. Im mniej kolorów nadruku na ulotce tym ulotka tańsza.

UDZIAŁ W RYNKU (market share), to określenie jaki procent ogólnej sprzedaży danego rodzaju produktu przypada na daną markę.
NIE ZNALAZŁEŚ SZUKANEGO SŁOWA?
Napisz do nas - niebawem je dodamy!!!