R

SŁOWNIK REKLAMOWY "R"

Ars Nominem, słownik reklamy, słownik reklamowy, reklama
ROLLUP, to podstawowy element systemów wystawienniczych. Rollup jest przeważnie aluminiowy i charakteryzuje się stabilną konstrukcją, do której mocowany jest banner. Rollup ma składane nogi i wsuwową listwę górną. W zależności od przeznaczenia rollup ma wagę od 2.9kg do 8kg. Te najcięższe rollupy przeznaczone są do ekspozycji w pobliżu przeciągów. Rollupy przeznaczone są do ekspozycji wewnętrznych. Rollupy można zamawiać w wersji jedno lub dwustronnej, w zależności od potrzeb rollupy mają najczęściej wymiary: 85 x 200cm, 100 x 200cm, 120 x 200cm, 150 x 200cm.

RĘCZNIK REKLAMOWY, to elegancka i praktyczna forma gadżetu reklamowego dla Klientów, kontrahentów i pracowników. Ręcznik reklamowy to najczęściej ręcznik o wymiarach od 30cm x 50cm do 100cm x 200cm w gramaturach od 360g/m2 do 600g/m2. Często z ręcznikiem reklamowym zamawiany jest także płaszcz kąpielowy pętelkowy i strzyżony oraz ściereczki żakardowe. Do nadrukowania i wykonania ręczników reklamowych z logo firmy wykorzystuje się różnorodne techniki nanoszenia treści reklamowych m. in. logo kolorowo tkane, wykonywane techniką reliefu, haftowane bądź też umieszczone na bordiurze. Ręczniki reklamowe są wykonywane w prawie wszystkich dostępnych na rynku kolorach a ich cena zależna jest od ilości i skomplikowania nadruku. Im więcej - tym taniej.

REGISTER, to termin stosowany w terminologii kalendarzy. Registry to "zakładki" w kalendarzu - specjalnie docięte i wyeksponowane w celu łatwego przemieszczania się po poszczególnych miesiącach. Registry zazwyczaj mają inny kolor niż kartki kalendarium i są ułożone w dwóch rzędach - po sześć miesięcy w każdym.
NIE ZNALAZŁEŚ SZUKANEGO SŁOWA?
Napisz do nas - niebawem je dodamy!!!