H

SŁOWNIK REKLAMOWY "H"

Agencja reklamy, słownik reklamowy, słownik reklamy, reklama
HAFT, jest techniką polegającą na wyszywaniu loga na przedmiotach. Haftu używa się na czapkach, torbach, tekstyliach itd. Cena haftu nie zależy od ilości kolorów, lecz od ilości przeszyć i wielkości nadruku. Kolor zależy od użytej nici. Maksymalna ilość kolorów nici to 15. Do wykonania haftu należy sporządzić specjalny program. Najdroższe są loga zajmujące całą powierzchnię i używające złotej lub srebrnej nici.

HASŁO REKLAMOWE, to slogan reklamowy, myśl przewodnia danej kampanii bądź hasło towarzyszące danej firmie od zawsze. Hasła reklamowe tworzone są zgodnie z potrzebami, czasami potrzebne są na jedną kampanię, z okazji wprowadzenia nowego produktu a czasami odświeżają markę i firmę. Tworzone jest w zależności od potrzeb i od indywidualnego charakteru zamawiającego. ARS NOMINEM tworzy wspaniałe i kreatywne hasła reklamowe.

HABIT BUYING, to kupowanie przez klienta stale produktu tej samej marki. Habit buying jest wynikiem raczej braku rozczarowania daną marka i nie oznacza pozytywnego przywiązania do niej.

HANDOUT, inaczej ulotka (druk reklamowy).

HANGER, to wiszący element POS. Zazwyczaj jest on powlekany lakierem drukarskim i przedstawia duże logo. Podwieszany jest najczęściej do sufitu. Hanger to także stojak zaopatrzony w wieszaki który jest popularnym urządzeniem ekspozycyjnym służącym do poprawnej prezentacji obuwia/odzieży/małego RTV, AGD. Hangery dostarczane są wraz z towarem jako jego nieodzowny element marki (prestiż firmy, ekspozycja inna niż pozostałego asortymentu w sklepie/salonie). Hangery podkreślają markę towaru i są elementem jego wypozycjonowania wśród innych produktów. HK, to oznaczenie stosowane w terminologii koper, oznacza ze sposób klejenia to koperty z paskiem silikonowym.
NIE ZNALAZŁEŚ SZUKANEGO SŁOWA?
Napisz do nas - niebawem je dodamy!!!